▪Wysyłka zamówień
W naszym sklepie, na stronie każdego produktu można zobaczyć przewidywaną datę dostawy. Należy pamiętać, że terminy te są jedynie szacunkowe. Rozpoczynamy przetwarzanie zamówienia w momencie otrzymania i przetworzenia płatności, więc data może ulec zmianie.
Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych, a dostawa nie powinna zająć dłużej niż 3 dni robocze.
Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysyłce i linkiem umożliwiającym samodzielne śledzenie paczki. Należy pamiętać, że śledzenie może zacząć być aktywne dopiero po dotarciu towarów do głównego magazynu przewoźnika. Jeśli informacje o śledzeniu nie są dostępne, możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie +48602388537 lub mailowo info@tmbmeble.pl, aby otrzymywać aktualizacje dotyczące zamówienia
Zawsze staramy się aby koszty wysyłki nie były uciążliwe dla klienta dlatego w naszej ofercie dla większości produktów wysyłka jest darmowa na terenie Polski. Dla pozostałej części produktów koszty wysyłki uzależnione są od rodzaju zamówionych towarów i wartości zamówienia. Podstawowe koszty wysyłki widoczne są na stronie każdego produktu. Ostateczne koszty wysyłki widać po dodaniu wszystkich produktów w koszyku w podsumowaniu zamówienia.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie +48602388537 lub mailowo info@tmbmeble.pl
Ze względu na rozmiary oferowanych przez nas produktów większość naszych zamówień wysyłanych jest spedycją na paletach lub wynajmowanym transportem ciężarowym. Przy tego rodzaju dostawach przesyłka dostarczana jest do tzw. “pierwszej przeszkody architektonicznej” (schody, wejście itp.). Oznacza to, że produkty zostaną doręczone do najbliższego miejsca przy Twoim domu, w którym może zatrzymać się dostawca, ale nie zostaną wniesione do Twojego domu/mieszkania. W przypadku uzgodnienia dostawy naszym transportem przy dużych gabarytach pomagamy wnosić zamówione towary, a przy mniejszych możliwych do wniesienia przez jedną osobę wnosimy je bezpłatnie.
Małe produkty (do 30 kg) są dostarczane oraz wnoszone bezpłatnie (niezależnie od piętra).
Usługa montażu na ten moment możliwa jest wyłącznie przy dostawie zamówienia naszym transportem po wcześniejszym uzgodnieniu warunków i kosztów dostawy i montażu.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie +48602388537 lub mailowo info@tmbmeble.pl
Odbiór osobisty możliwy jest tylko w przypadku wybranych produktów i tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy do kontaktu.
W zależności od dostępności towarów zamówienie może zostać podzielone na kilka przesyłek dostarczonych w różnych terminach. Jeżeli zamówienie zostanie podzielone zostaną Państwo o tym poinformowani oraz zostaną przesłane wszystkie dane do śledzenia przesyłek. Należy pamiętać, że śledzenie może zacząć być aktywne dopiero po dotarciu towarów do głównego magazynu przewoźnika.
▪Płatności i promocje
Możesz wybrać spośród najpopularniejszych i najbezpieczniejszych metod płatności:
- Przedpłata (przelew bankowy lub pocztowy)
- Karta kredytowa/debetowa
- PayU
- Blik
- Google Pay
- PayPo
- Twisto
- Płatność za pobraniem (dotyczy asortymentu dostępnego na magazynie i po wcześniejszym uzgodnieniu)
- Sprzedaż ratalna iRaty
- Sprzedaż leasingowa iLeasing
Oferujemy możliwość wysyłki towaru za pobraniem. Oznacza to, że za zamówione produkty zapłacisz kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki. Zamówienie można opłacić za pomocą gotówki. Aby skorzystać z usługi wysyłki za pobraniem, należy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo. Opcja ta dostępna jest tylko dla produktów dostępnych na magazynie. Do zamówienia zostanie naliczona dodatkowa opłata.
Jeżeli jesteś naszym stałym klientem i wysłaliśmy do Ciebie kod rabatowy lub otrzymałeś/aś kod rabatowy od innej osoby możesz wykorzystać go w naszym sklepie w terminie na jaki został wystawiony (każdy kupon ma swój termin ważności). Aby zrealizować kod rabatowy, dodaj wybrane produkty do koszyka. W koszyku w podsumowaniu pod produktami jest miejsce na wpisanie kodu rabatowego. Po wpisaniu kodu kliknij “Wykorzystaj kupon”, a promocja zostanie automatycznie dodana do Twojego zamówienia.
Kody rabatowe pojawiają się także co jakiś czas na naszych banerach reklamowych na stronie internetowej podczas kampanii promocyjnych.
Jeśli zapomniałeś zastosować go w kasie i już złożyłeś zamówienie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
▪Produkty i dostępność
Istnieje możliwość zmiany wymiarów większości mebli biurowych z wyjątkiem m.in. krzeseł lub foteli. Meble możemy wykonać wg. indywidualnych potrzeb. Oprócz zmiany wymiarów produktu możemy zmienić rodzaj prowadnic w szufladach, kółek w kontenerach, komodach czy fotelach lub zastosować np. fronty lakierowane. Każda zmiana wymiarów lub podzespołów wiąże się jednak z dopłatami oraz dłuższym terminem oczekiwania na zamówienie. Wszelkie zmiany muszą zostać uzgodnione i zaakceptowane mailowo.
Działamy jedynie jako sklep internetowy, bez sklepów stacjonarnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować najlepsze ceny i atrakcyjną, konkurencyjną ofertę.
Jeśli chcesz się upewnić, czy produkt, który chcesz zamówić jest aktualnie dostępny w magazynie musisz się z nami skontaktować telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz “Zapytaj o produkt” dostępny pod opisem na stronie każdego produktu.
Ze względu na oferowanie produktów również na innych platformach sprzedażowych status dostępności na stronie w danym momencie może być nieaktualny. Dlatego też jeżeli oczekujesz szybkiej realizacji zamówienia zachęcamy do kontaktu aby upewnić się, że dany produkt jest dostępny w akceptowalnym przez Ciebie terminie.